Pozdravljeni, lastniki in oboževalci jeklenih konjičkov, takšnih in drugačnih. Narava se počasi prebuja, sonce dobiva na moči in kmalu nas bo na cesti vse več.
Sama sem postala motoristka, ker je bil splet okoliščin tak, da je imel takratni fant in zdajšnji mož motor Javo, ki sva jo včasih morala tudi poriniti, da je vžgala . Moje navdušenje nad motorji se je krepilo celih 15 let, dokler ni prišel čas, da tudi sama opravim izpit in kupim svoj motor. Izpolnile se mi sanje. Leta 1999 sem opravila izpit kategorije A v šoli vožnje B&B z inštruktorjem Vanetom Nikolovskim. To so bili še časi, ko so inštruktorji šele uvajali uporabo CB postaj za komunikacijo s kandidati. Sama sem takrat prvič samostojno osedlala motor. »Kar gor se usedi in odpelji proti železnici,« je takrat rekel Vane in odpeljala sva se. Od takrat sem s svojo Hondo Shadow 750 ccm (chopper) prevozila okrog 250.000 kilometrov, med drugimi požirajoč puščavski pesek v Maroku, Tuniziji, ledene skandinavske ceste na poti na norveški Nordkap, brezpotja in brezvladje v Moldaviji, Ukrajini, Romuniji, Turčiji. Z vsakim kilometrom, sem spoznavala, kako pomembno je biti iznajdljiv v nepredvidenih situacijah, ki ti jih ceste ponujajo. Ko se človek odpravi proti življenju, mu sreča sama pride na pot, vendar tega ne smemo jemati za samoumevno. Zato vedno pazimo na svojo vožnjo in predvsem vožnjo ostalih udeležencev v prometu. Že po vožnji sodeč lahko ugotovimo, kakšno kulturo ima človek na cesti. Če v Sloveniji upoštevamo prometne predpise, za Maroko in podobno temperamente države velja, da je najvarneje slediti urejenemu prometnemu kaosu, ki velja na tamkajšnjih cestah. Spoznala sem, da kilometri za krmilom motorja učijo življenja, naj si bodo to lepi ali temnejši trenutki. Vsi ponujajo možnost, da se iz njih nekaj naučimo. Včasih pa je največ, in vedno prav dovolj le spanje pod milim nebom tople zvezdnate noči v družbi motorja, ki počiva ob spalki.
Cilj mojih potovanj je užitek za krmilom, najvažnejša je pot, ki pa je vedno prava, dokler čutimo naravo in ljudi, ki jih spoznavamo na svojih potovanjih. Več o prigodah s puščavskimi Berberi, pesku, ki golta gumo motorja in spremstvu Alžirske policije pa prihodnjič.
Sedaj naj bo čas za temeljito pripravo motorja na sezono, kar pomeni, da preverimo pnevmatike, kvaliteto olja, delovanja motorja in splošno varnost, če se je motor že prebudil iz zimskega spanja.
Dokler pa je asfalt še mrzel in se gume še ne prilagajajo dobro na cesto, je ravno pravi čas, da se prijavite na izobraževalni tečaj v B&B in s pomočjo njihovih vrhunsko usposobljenih inštruktorjev tudi vi opravite izpit za motor.